Vi monterer nye utstillinger

15. april - 15. juni

I perioden 15. april - 25. mai monterer vi ny utstilling, MISAKI KAWAI - Moko Moko Club. Dermed er deler av museet stengt i dette tidsrommet.

Du er hjertelig velkommen til å besøke utstillingen DEN FORBUDTE SKOGEN- Andreas Siqueland og Halvdan Hafstens samling. Våre samlingsutstillinger med Lars Hertervig, Kitty Kielland og Frida Hansen er også åpne.

Velkommen til åpning 25 mai.

Fra 21. mai til 15. juni vil dessverre alle våre samlingsutstillinger være stengt, derfor har vi gratis inngang for alle i denne perioden. Vi ønsker velkommen til gode og morsomme opplevelser i utstillingen MISAKI KAWAI - Moko Moko Club og museets verksted Studio Nona.

15. juni åpner vi utstillingen BØLGER OG MÅNER - Siri Aurdal og Synnøve Anker Aurdal